Výmena a reklamácie
Ako postupovať pri reklamácii, vrátení alebo výmene
1. V online reklamačnom formulári vyplňte všetky údaje a zvolte, či máte záujem produkt reklamovať, vymeniť alebo len vrátiť bez udania dôvodu v 14 dňovej lehote.
2. Po odoslaní formulára bude vaša žiadosť manuálne spracovaná. Po spracovaní Vám na zadaný mail zašleme informácie o ďalšom postupe podľa konkrétnej situácie.
3. Ak ďalšie informácie k uplatneniu reklamácie alebo odstúpenia nepotrebujete, pokojne si priamo vytlačte reklamačný formulár alebo vzor pre odstúpenie/výmenu a zašlite nám ho spolu s produktom späť na adresu halierik.sk, Slovanská cesta 203, 022 01 Čadca . Produkty odporúčame zasielať doporučene, pre prípad straty balíka.
4. Po prijatí produktu bude Vaša žiadosť vybavená v čo najkratšom čase, najneskôr však v zákonnej lehote. O vybavení Vás budeme informovať mailom.
Máte nejaké otázky? Zodpovieme ich. Prosím, pozorne vyplňte kontaktné údaje.